An example of the “freedom of expression” exercised on PT

Tracy will allow debate and differences of opinion on PT. Too bad you’ll get her sanctimonious answer if SHE doesn’t agree with you.   Too bad she’ll still act like a total bitch about it.  Too bad you’ll probably get privileges taken away.  Too bad you might be banned and your PT identity wiped from existence.  Too bad.

jj

Trade Count: (3)
Viscountess
**

Karma: 54
OfflineOffline

Posts: 587

Re: Anxiety Disorders

« Reply #66 on: Today at 01:16:19 AM »


Quote from: Personal Use Recruiter on August 17, 2007, 05:48:32 PM

“Hey sorry to interrupt, but I wanted to offer my sincere apologies to plz for being a jerk on her thread.  I apologized to her directly and privately, but thought since I have caused pain or embarrassment to her publicly, I ought to make just as public an apology for my rude and abrupt comments.  I should have handled my concerns differently.

I’m sorry, plzbustthepinkbubble.”

Seems odd how long it took(17 days)  for plz to get this apology to bad she can’t post any more.

Logged


We make a living by what we get, we make a life by what we give.
Sir Winston Chruchill

TRACY

PINK TRUTH
Trade Count: (0)
THE QUEEN
*****

Karma: 262
OfflineOffline

Posts: I am a geek!!

Email

Re: Anxiety Disorders

« Reply #68 on: Today at 10:42:46 AM »


Quote from: jj on Today at 01:16:19 AM

“Seems odd how long it took(17 days)  for plz to get this apology to bad she can’t post any more.”

Seems odd that you’re trying to fuel the fire in an already unfortunate situation. Too bad Plz had to act out inappropriately rather than go directly to the person with her concerns. Too bad Plz had to post an immature, inflammatory note about how she is banning herself, rather than dealing with the situation at hand in a reasonable way. Too bad that you are just stoking the fire.

Logged


detectiveThe PINK TRUTH will set you free.

Now since Tracy removed Plz’s note before anyone could read it, I guess we’re just going to have to take her word for it that it was “immature” and “inflammatory”.  I’m glad Tracy is such a trustworthy person, otherwise I would have liked to have seen that note myself.  This way, I can just believe what she says and not bother with the sordid details.

(Psss.  Come over here.  Get real REAL close.  Ok, I’ve read the note.  I posted it here if you want to read it.  https://somecallmeduh.wordpress.com/2007/08/17/posted-on-the-pt-discussion-board/   See the difference between me and Tracy [besides the fact that I’m fabulous] is that I let you make your OWN decisions.  Isn’t it nice to actually chew on information?  Isn’t it nice to not just swallow the already chewed up mush that Tracy is feeding you?  Too bad we’re a bunch of classless freaks.  Too bad that hanging out here will make you dirty.  TOO BAD.)

54 Comments »

  1. PC said

    did Tracy ACTUALLY just bitch slap PUR??????????????????

    I’m gonna win this mutha! (the pool, yo!)
    PUR is gonna be gone before thanksgiving!!

    I can’t BELIEVE this – isn’t TC supposed to be pretending to be fair, sane, etc, etc??????

  2. FreeFromPT said

    No she bitch slapped JJ for speaking out. JJ said: Seems odd how long it took(17 days) for plz to get this apology to bad she can’t post any more.

  3. PC said

    oh crud.

    So I was wrong – I can’t tell when people are quoting others! I thought this was in response to PUR. CONFUSION lol

    OK – so JJ is gonna be the latest member here? 😉

  4. tracysucks said

    No, PC, she bitch slapped jj… It is hard to tell who is saying what since they all copy those quotes left and right.

    Tracy is a BITCH and these women are insane for following blindy.

  5. tracysucks said

    Damn, didn’t hit refresh before I posted.

  6. PC said

    ok i’m a dummy – i just have to read slower

  7. Holla CDSS! said

    Is this JJ someone new? Cause right now my money is riding on Mrs but clearly JJ just pissed off Tracy.

  8. Licious said

    Yeah Holla. I agree. My money was on Mrs. too, but jj came outa left fuckin feild. Still gotta say You Go Girrl. (I wish I had that little emotocon that’s under PUR’s shit.)

  9. PC said

    if you can get on PT, just steal the emoticons. LOL right click and save, yo.
    NOT that I endorse stealing of any kind…..

  10. formerlyPLZ said

    Love ya JJ! I know you’re lurking babe! **hugs**

  11. throwinguppink said

    Welcome, jj!! Get out while the gettin is good…

  12. PC said

    maybe if we talk about JJ enough, we can get her banned. ha ha

  13. throwinguppink said

    And what a gift that would be…

  14. PC said

    oh, and TUP we gotta point out one more lie on Tracy’s part: banning is not a necessary part of running a forum.

    PLH is the same as PT, as far as being for MK survivors – and yet nobody’s been banned from PLH! they have what, over 800 members – and no bannings??????? wow.
    I think even Tracy is allowed to read over there. imagine that – a forum owner who doesn’t like to ban. And lets people say what they want.

    UGH. Tracy is so full of CRAP!!!

  15. throwinguppink said

    That’s right, PC! LJ does not ban people and she has a VERY successful board.

    So successful that Tracy felt she should STEAL every idea and copy it on her little pathetic board…

    Dumbass broad!

  16. PC said

    oh but wait a minute TUP – we’re all just JEALOUS because Tracy’s got 2,000 BONAFIDE MEMBERS. AND THEY’RE NOT ALL HER. SO SHUT UP.

    lol

  17. throwinguppink said

    God that is funny…

    Of course, to get those numbers she had to bribe her readers with “hatemail” on the discussion board. Want to read the posts? Just sign up and go to the discussion board! What a sad way to increase your numbers…

  18. FreeFromPT said

    Yeah and guess whose idea that was???? PUR’s.

    Okay, lightbulb moment. Tracy doesn’t have an original thought (even stupid original thoughts).

  19. throwinguppink said

    Now I am peeing in my pants!! PUR’s idea?? She is dumber than I thought!

    She does not have the brains God gave a rock.

  20. PC said

    that was PUR’s idea? LOL

    I think they suit each other.

  21. FreeFromPT said

    At the time it seemed like a good idea. It ended up just being a like a game to her to “control” the masses behind closed doors. It’s sad to see it come to this. JJ speaks out and is accused of pot stirring.

    How many times has PUR stirred the pot? More than I can count.

  22. Kit said

    They are very well-suited indeed. “Too Bad” it can’t last.

    **waving to TUP and FFPT** Hey girlfriends!!

  23. I remember a long time ago, when PC was first taking down her blog, and MKsucks started up. I had bad vibes about it then. I seemed to me that a control freak was behind the scenes even though I couldn’t pin my finger on it. I think I even told PC that it just wasn’t as loose and easy and fun as her blog was.

    I like this place: all of the snark, none of the pretentiousness.

  24. PC said

    aaww therapist. I didn’t mention any of this to you and marquise because I thought – the less people know about this freakshow, the better. I thought it was kinda embarrassing lol

    But glad you could join the bitchfest. this is where all the rejects hang out. 🙂

  25. Kit said

    Therapist — kind of reminds me of the “Wizard of Oz” — “pay no attention to the man behind the curtain”. What a loser.

  26. throwinguppink said

    Hiya, Kit!! Do I “know” you?? 🙂 I am sure I do…

    And to Therapist — that is too funny. A sick feeling? Yep, she can cause that! I found PC the last week she was up and then followed everyone to PL and marykaysucks the next week. And I thought it was fun back then — ya know, back when we were snarky, mean and made fun of people?

    Ah, those were good times.

  27. prdiva4 said

    Yep! I have to give it up to LJ and the other Brainstormers because even though I took Tracy’s words as gospel and insulted PC in front of the other Brainstormers because I thought PC wanted to make LJ to kick me out (Remember PC?) LOL.

    LJ didn’t kick me out and I ask LJ to be removed of the Brainstormers and LJ twice told me don’t do it take a break and talk to PC and I said no.
    She didn’t kick me out of the Board…. I LURVE ME Some LJ

    LOL!

  28. Dizzy from the Dastardly ways of Tracy said

    OK TUP….did you get banned too? I don’t recall seeing you here at the Bitchfest until today, or am I smokin crack again?

    Holla….is that you??? My old HOLLER friend? hahaha. If it is you, props for finally changing your name! But what does CDSS stand for???

    BITCHES!

  29. From your post above, Duh-
    “Too bad we’re a bunch of classless freaks. Too bad that hanging out here will make you dirty. TOO BAD.)”

    Well, having me around automatically brings some class to this joint. So there ya go. No charge.

  30. Dizzy from the Dastardly ways of Tracy said

    HAHAHA MRs….you WISH! 😉

  31. I'll have a Cosmo said

    MrsM,
    Saw your farewell letter on the other side. Very nice, good job!

  32. formerlyPLZ said

    Mrs.

    wish I could’ve seen your farewell letter! But I’ve been totally banned! Can’t even get into the boards! I’ve heard about your letter, hope to see it.

  33. PC said

    what? did Mrs say farewell to PT?

    And plz – you got banned just because PUR was a bitch to you, and you talked about it here? Seriously?

    I’m just poleaxed every day here – i can’t believe how Tracy sees that she’s hemorrhaging members, and yet continues to ban people for stupid reasons.

  34. Dizzy from the Dastardly ways of Tracy said

    PC….Tracy doesn’t have anything better to do than ban people. She prides herself on it, she likes to make people scared.

  35. Holla CDSS! said

    CAUSE DIZZY SAID SO!!!

  36. Holla CDSS! said

    Mrs left PT? I missed it and that means I’m totally out of the pool, damn.

  37. Dizzy from the Dastardly ways of Tracy said

    ROFLMAO! That’s friggen awesome Holla! Good lookin out!

    BITCHES!

  38. I'll have a Cosmo said

    Do you want me to post the letter here? I can get it.

  39. Duh said

    Not yet. I’m waiting

  40. I'll have a Cosmo said

    Ok, no problem

  41. Dizzy from the Dastardly ways of Tracy said

    Let us wait for more repsonses……..this should be good, unless Tracy has taken it down

  42. FreeFromPT said

    As always mrs, you are a class-act!

  43. Dizzy from the Dastardly ways of Tracy said

    If people didn’t have a clue before, they should now. If Mrs is out (who has a lot more patience than I do) then most certainly others will follow…..

  44. formerlyPLZ said

    Yes i got banned because I wrote my farewell letter that called out Tracy and PUR. And according to Tracy’s poorly thought out logic I was being divisive and disruptive (HEY TRACY! SUCK IT EASY WENCH!). I’m sure posting here HELPED my banning cause as well!

  45. My Cat Came Back said

    So tell me folks.

    1. Is it better to remove yourself from the board or get banned (ie: which method doesn’t skew the numbers?)

    2. Once you are “banned” are you still able to read PT? or is just the discussion board which you’re not able to read? Just curious how that works and I”m sure others are curious to know too before they totally “jump ship” 🙂

  46. Dizzy from the Dastardly ways of Tracy said

    Cat…if you get banned you will not be able to access the discussion board. You can still read PT but if you try to comment, it will be moderated. Not like you’d care anyway if you were banned from that crazyland. 😉

  47. snapya-fingers said

    Just read this over there and came here to see if formerly saw it. You did. She is unbelievable. I like the way jj inserted this post. And I can see tc’s true colors in her post. She sounds pissed-Job well done!

  48. PC said

    My Cat came back:

    I don’t know – can you delete your own account over there? probably not. If you just leave then it won’t skew the numbers. If you’re banned it doesn’t change the member count either – i think you have to be wiped out completely, like some of us. 🙂

    there seem to be “levels” of banned-ness over there. hahahahahhhahahaa

    How screwed up is this whole thing, eh?

  49. snapya-fingers said

    Completely screwed up!

  50. My Cat Came Back said

    totally a mess. The way I see it, if I’m not “authorized” to be there, then TC shouldn’t have the pleasure of counting me as a member. At this point, nothing would surprise me though. Definitely crazy!!

  51. Dizzy from the Dastardly ways of Tracy said

    Why try to figure out what or why TC does what she does? One of my “famous” quotes:

    “You can’t reason with crazy”

    Can you dig it?

    BITCHES!

  52. This advice is for your own good! said

    Dear Tracy:
    Since you are currently in a situation where you are trying to do damage control and facing “freedom of expression” debates, this was NOT a good, mature way to respond to a post. You sound mocking and snarky. She had the right to say what she did. You just punched another hole in your sinking ship and proved that some of the negative things that people say about you are true. I’m just sayin.

  53. The Cheese Stands Alone said

    The Therapist said,

    “I remember a long time ago, when PC was first taking down her blog, and MKsucks started up. I had bad vibes about it then. I seemed to me that a control freak was behind the scenes even though I couldn’t pin my finger on it.”

    I know what you mean as I felt exactly the same way. I could totally understand why PC closed her blog, but I thought why in the world did Tracy, of all people, have to be the one to pick up the torch? I had this bad feeling. Knew that eventually she’d destroy something that other women had worked hard to build. When Tracy is driving the Titanic you just sit there waiting to hit the iceberg.

  54. La la la la Lo-la said

    Go jj! And, yes, duh, you are fabulous. Don’t let it go to your head.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: